Πολιτική Ακύρωσης
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε οποιαδήποτε παραγγελία έχετε καταχωρήσει στο Visualstore.gr, παρακαλούμε διαβάστε τις παρακάτω οδηγίες.
Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί αλλά το προϊόν δεν έχει ακόμα αποσταλεί
Καλέστε το 2314035752 ή χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας αναφέροντας των κωδικό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας. Ο υπεύθυνος του αρμόδιου τμήματος θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.
Σημείωση. Εάν έχει πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε ηλεκτρονική πληρωμή (Πιστωτική κάρτα ή PayPal) για την εξόφληση της παραγγελίας, τα χρήματα επιστρέφονται αποκλειστικά και μόνο με τον αντίστοιχο τρόπο που χρησιμοποιήσατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, χωρίς καμία επιβάρυνση. Για παράδειγμα, έαν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τα χρήματα θα επιστραφούν στην πιστωτική σας κάρτα.
Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και το προϊόν έχει ήδη αποσταλεί
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί υπόκειται στην παρακάτω στην πολιτική επιστροφών, παρακαλούμε ανατρέξτε στην σχετική ενότητα για περισσότερες πληροφορίες.
Πολιτική Επιστροφών - DOA (Dead On Arrival)/DAP (Dead After Purchase)
Αγοράζοντας από τη Visual Acoustics, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν).
Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ'αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP. - Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
- Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών.
2. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε αντιπροσώπου στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου αντιπροσώπου / κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας Visual Acoustics , δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
3. Η εταιρεία μας Visual Acoustics , σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου αντιπροσώπου / κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP. Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος μόνο εάν αυτό επιστραφεί σφραγισμένο σε άψογη κατάσταση και εντός 14 ημερών. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές, εκτός από την περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος και δεν ευθύνεται ο καταναλωτής.
Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται απο τον ίδιο στο φυσικό μας κατάστημα στην διεύθυνση Συμβολή Λαγκαδά 355Β, Σταυρούπολη 564 30.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, μαζί με τα νόμιμα παραστατικά που τα συνόδευαν.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προιόντος η πολιτική που ακολουθεί το κατάστημά μας εναρμονίζεται πλήρως με το Ν.2251/1994 αρ.3β παρ.1 εδ. ιβ & ιγ καθώς και το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων :
- Πιστωτική Κάρτα : H επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτας σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
- Αντικαταβολή : Θα χρειαστεί να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να προχωρήσουμε σε επιστροφή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
Για την αποφυγή δική σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κτλ.).
Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός των προβλεπόμενων από τον νόμο ημερομηνιών.
Για τις αποστολές των δεμάτων συνεργαζόμαστε με ΕΛΤΑ courier και ACS courier.